שכפול שלטים לרכב

שכפול שלטים לרכב

למה זה כל כך חשוב?

בעבר, היו רק בעלי מכוניות היוקרה משכפלים את השלט של הרכב, אך כיום, בעקבות ההתפתחות הרבה של עולם הרכבים ומערכות האבטחה האלקטרוניות אשר מגיעות עם שלט אלקטרוני נוהגים אנשים רבים לשכפל את השלט ליתר ביטחון וחשוב לציין כי מומלץ לשפל את השלט של הרכב שכן כמו מפתחות מסוגים אחרים- גם שלט זה עלול להיאבד, להישכח במקום כלשהו או חלילה להיגנב, במילים אחרות- שכפול מפתחות הרכב מבעוד מועד הינו הכנת תרופה למכה.

החלטתם לשכפל את השלט? איפה מומלץ לבצע את השכפול?

במידה והחלטתם לשכפל את השלט של הרכב חשוב שתפנו אל מנעולן מקצועי, יעיל ואמין. בצורה זו לא תצטרכו לקרוא לפורץ רכבים ולשלם עבור שירותי הפריצה אשר עלולים לעיתים לגרום לנזק- דבר אשר יגדיל את ההוצאה הכספית. באמצעות שכפול השלט תוכלו לחסוך גם כאבי ראש ולחצים- כידוע, לא ניתן לצפות את הרגע בו השלט יאבד והדבר עשוי להתרחש בשעות הלילה המאוחרות, כאשר ממהרים אל העבודה וכו' כך ששלט נוסף יחסוך הרבה לחצים וימנע מצבים לא נעימים בהם תאחרו לעבודה ותקבלו נזיפה מהבוס, תאחרו לגן הילדים והילד ילחץ ולא יבין למה לא הגעתם או תאחרו לאירוע חשוב.

בסך הכל זה בשביל השקט הנפשי שלכם

לשכפל את השלט בהקדם האפשרי

מנעולן מקצועי ובעל ניסיון אשר רכש את הידע הדרוש במסגרת קורס מנעולנות ומחזיק ברישיון מטעם משטרת ישראל יוכל לשכפל לכם שלטים לרכבים, שלטי נוחות לרכב, שלטים לאזעקה של הרכב, שלטים מקוריים ושלטים תחליפיים לרכב, שלטי מפתח ואף יוכל לתקן שלטים, לחדש לוחות מקשים, פלסטיקה, גומיות או לחצנים, להחליף סוללה, לקודד שלטים לרכב ועוד- כך שבמידה ולא תרצו לשכפל את השלט תוכלו לחסוך את העלות- אך כפי שציינו מומלץ להקדים תרופה למכה ולשכפל את השלט מבעוד מועד אפילו רק בשביל שלוות הנפש שלכם (שהיא בעצם הדבר החשוב ביותר).