שכפול מפתחות לאחר פריצה

שכפול מפתחות

במהלך היום אנו מתרוצצים ממקום למקום- יוצאים מהבית לעבודה, חוזרים לבית, יוצאים לקניות, נוסעים ברכב, מחנים את הרכב וכו'- כך שאנו פותחים וסוגרים הרבה דלתות- דלתות של הבית, דלתות של המשרד או דלתות של הרכב. לפעמים, כתוצאה מחוסר תשומת לב, לחץ בעבודה, סידורים, מיילים, הודעות בפלאפון וכו' אנו עלולים לאבד את המפתחות או לשכוח אותם במקום כלשהו. במקרים אחרים עלול המפתח להישבר, להתעקם וכו'. הפתרון למצבים הללו הוא לשכפל את המפתח מבעוד מועד.

ניתן לשכפל את המפתחות בעזרת פורץ רכבים מקצועי אך חשוב לוודא כי מדובר על בעל מקצוע מנוסה ומורשה אשר מחזיק ברישיון. מנעולן שמשכפל מפתחות יוכל לזהות את סוג המפתח ויוכל לומר לכם האם הוא יכול לשכפל אותו ואם כדאי לבצע את השכפול. לא תמיד כדאי לשכפל את המפתח משום שלפעמים הדבר לא משתלם ועדיף להחליף מנעול.

לשכפל את המפתחות בצורה נכונה ומדויקת

במרבית המקרים ישוכפל המפתח על ידי מכונת חריטה, כדי לבצע את השכפול יניח המנעולן את המפתח ויעתיק אותו. אחרי החריטה ישתמש במנעולן במכונת שיוף אשר מסירה בליטות- בצורה זו ניתן למנוע הפרעות בעת השימוש במפתח. לאחר השכפול יש לבדוק את המפתחות משני הצדדים של הדלת ולוודא כי המפתחות תקינים ושניתן לפתוח ולנעול את הדלת ללא בעיה. בין המפתחות הנפוצים ניתן למצוא את המפתח הרגיל שכולנו מכירים- המפתח המשונן, המפתח המחורר של רב בריח ומולטילוק ומפתחות החריטה של רכבים- בעיקר של רכבים חדשים (קשה יותר לפרוץ את המפתחות הללו).

לשכפל את כל המפתחות החשובים

נוסף על המפתחות של דלתות הרכב, המשרד או הבית ניתן לשכפל מפתחות של תיבת הדואר, האופניים, האופנוע או של הכספת. במידה ותפנו אל מנעולן מקצועי שמתמחה בשכפול מפתחות, לרבות מפתחות חכמים תוכלו לחסוך זמן ועוגמת נפש בהמשך משום שתמיד יהיה לכם מפתח נוסף ולא תתקעו מחוץ לבית, מחוץ למשרד, ללא יכולת להשתמש ברכב וכו'. כמובן שיש לזכור היכן הנחתם את המפתח.