מיהו פורץ מנעולים מקצועי?

מיהו פורץ מנעולים מקצועי?

רבים מאתנו מכירים את הרגע הזה בו איננו מוצאים את מפתחות הבית, בו הדלת נטרקת ואינה נפתחת או כאשר אנו ממהרים לעבודה והרכב נעול. מעבר לזאת, ישנם מקרים נוספים ואף מצבים בהם קיים סיכון לחיי אדם- בכל המצבים הללו יש לפנות אל מנעולן מקצועי ואמין במהירות. חשוב לדעת כי ישנם מנעולנים רבים ולא כולם מקצועיים, הגונים ומנוסים- ומכיוון שמדובר על הרכוש האישי שלנו ואיננו רוצים לתת אמון באדם שעלול לנצל את מעמדו יש לבחון את המנעולנים השונים ולבצע בחירה נכונה.

מנעולן שמחזיק בכל המסמכים והאישורים הדרושים

מנעולן מקצועי הינו בעל מקצוע שמחזיק באישור ממשטרת ישראל ובתעודה שמעידה כי סיים קורס מנעולנות וכי הוא רשאי לבצע עבודות שונות בתחום פריצת מנעולים. רצוי ואף מומלץ לבקש מהמנעולן להציג את התעודות הללו, גם אם לא נעים לבקש זאת- הדבר עשוי למנוע עוגמת נפש בהמשך. כמו כן, יהיה המנעולן בעל ניסיון וידע כיצד להתמודד עם כל המנעולים ולפתור כל בעיה בתחום המנעולנות בזמן קצר.

מנעולן שמספק מגוון שירותים בתחום המנעולנות

מנעולן מקצועי ישתמש במכשור איכותי ומתקדם, יהיה מעודכן בנוגע לכל החידושים בתחום ויוכל לבצע מגוון עבודות כמו למשל: פריצת דלתות של רכבים ובתים, פריצת כספות שונות, פריצת אופנועים, התקנת כספות, התקנת מנעולים מגוונים, החלפת מנעולים לרבות החלפת מנעולי רב בריח, שכפול מפתחות, שכפול שלטים, החלפת צילינדר, תיקון דלתות, החלפת מנעולים של תיבות דואר ועוד.

זמינות ואמינות

פורץ מנעולים מקצועי יהיה זמין ללקוחותיו ויספק שירות בכל שעות היממה- כך שיהיה ניתן לצלצל אליו גם בשעות הלילה המאוחרות או לפנות בוקר והוא יגיע במהירות (תוך 20 דקות לכל היותר). מעבר לזאת, יהיה המנעולן הגון- יגבה מחיר הוגן, יספק אחריות על העבודה ולא ינצל את העובדה כי מדובר על מצבים בהם הלקוח חסר אונים. כדאי לאתר את המנעולן המתאים מבעוד מועד- עוד לפני שיש צורך בשירותיו, בצורה זו יהיה ניתן לחסוך זמן ולחצים מיותרים.