פריצת מנעולים דלתות כניסה

פריצת מנעולים דלתות כניסה

דלת הכניסה של ביתנו או של המשרד שלנו חוצצת ביננו ובין הרחוב ומגינה עלינו מפני פלישות לא רצויות אך לצערנו ישנם מקרים בהם הדלת עושה לנו בעיות ואינה נפתחת משום שהמפתח נשבר ונותר במנעול, משום שהמפתח הלך לאיבוד ואין לנו מפתח רזרבי או שאיננו מוצאים אותו וכו'- את הסיטואציות הללו לא ניתן לצפות מראש והן יכולות להתרחש בכל שעות היום והלילה. כדי לקבל מענה וסיוע מהיר יש לפנות אל מנעולן מקצועי אשר עובד באזור, מחזיק בכל הרישיונות, התעודות והאישורים הדרושים מהמשטרה, סיים קורס מנעולנות, מכיר את כל הרחובות ויכול להגיע במהירות ולחלץ אתכם. מנעולן מקצועי ידע כיצד לפרוץ כל דלת- בין אם מדובר על דלת פשוטה או דלת פלדה עם מנעולים רבים ויעבוד בזהירות ובאמצעות מכשור מתקדם כדי שלא לגרום לנזק בטיחותי או קוסמטי.

עדכנו את פורץ הדלתות בנוגע לכל הפרטים החשובים

במידה ואכן נתקעתם מחוץ לדלת או בתוך הבית יהיה עליכם לצלצל אל פורץ הדלתות ולספק את כל הפרטים החשובים- אמרו לפורץ הדלתות באיזה סוג דלת מדובר- דלת עץ, דלת פלדה, דלת ברזל וכו', ציינו מה קרה- האם המפתח אבד או נשבר וכו', בצורה זו יוכל הפורץ להגיע עם המכשור המתאים ולהתחיל בתיקון במהירות.

הדלת ננעלה? הכירו את הנזקים האפשריים

למרות שכל מנעולן מקצועי יעשה כמיטב יכולתו כדי למזער את הפגיעה בדלת ישנם מצבים בהם הפגיעה אינה תלויה בו- במידה ומקור הבעיה הוא המנעול יתכן כי תצטרכו להחליף את המנעול, את מנגנון הנעילה או את הצילינדר. כמו כן, הדלת עשויה להינזק ויהיה צריך להחליף אותה. סיכון נוסף יהיה פריצה חוזרת משום שהפורץ עלול להעביר את המידע לפורצים אחרים או לנסות לבצע את הפריצה פעם נוספת. כדי למנוע פריצות נוספות וכדי לשמור על הביטחון של בני הבית ושל הרכוש יש לבצע את התיקונים הדרושים בצורה הטובה ביותר ולדאוג לכך שגם המנעול וגם הדלת יהיו בטיחותיים שכן מנעול איכותי שמחובר לדלת שאינה בטיחותית לא יגן על הבית מפני פריצה.