פריצת מנעולים לרכב

פריצת מנעולים לרכב

כמה פעמים קרה לכם שננעלתם מחוץ לרכב או בתוך הרכב? אנו מקווים שלא הרבה ואם אפשר- שבכלל לא הכרתם את המאורע הלא נעים אך למרות זאת חשוב לדעת כי אנשים רבים ננעלים מחוץ לרכב או בתוך הרכב, בחלק מהמקרים מישהו ניסה לפרוץ ולא הצליח אך הרס את המנעול, ישנם מקרים בהם הילד ננעל בתוך הרכב, ישנם מקרים בהם המפתח נשבר וכו'- בכל המצבים הללו יש צורך במנעולן מקצועי שמתמחה בפריצה לרכבים.

שירותי מנעולן הרכבים

מנעולן רכב מעניק שלושה שירותים מרכזיים- השירות הראשון הינו פריצת רכבים שונים, השירות השני הוא שחזור מפתחות והשירות השלישי הוא התקנת מנעולים. כדי לבצע את הפריצה ולספק את שאר השירותים צריך המנעולן להכיר את כל מערכות הנעילה- לרבות המערכות החדשות ביותר בצורה זו הוא יוכל לפרוץ את המנעולים ולהחליף אותם במנעולים חדשים ובטיחותיים.

במידה ויש צורך במנעולן לפריצת רכב יש לפנות אל פורץ רכבים אמין, מקצועי ומנוסה אשר מבצע את העבודה במהירות, גובה מחיר הוגן, מספק אחריות ומאפשר לכם לחוש ביטחון. פורץ הרכבים צריך לעבוד בכל שעות היממה ולהגיע למקום במהירות.

איך המנעולן פורץ את הרכב?

פורץ המנעולים יגיע אל המקום בו נמצא הרכב ויבדוק האם הרכב שייך לכם. אחר כך, הוא יבחן את הרכב ויחליט מהי שיטת הפריצה המתאימה. קיימות שתי שיטות פריצה מרכזיות- שיטת כרית ושיטת דגדוג. במהלך ביצוע שיטת הכרית יפריד פורץ המנעולים את דלת הרכב מהמשקוף וישתמש בכלי מיוחד כדי לתפוס את המפתח. כמו כן, יוכל פורץ המנעולים ללחוץ על כפתור הפתיחה של הדלת. במידה ומדובר על רכב גרמני ישתמש הפורץ בשיטה השנייה- שיטת הדגדוג ויכניס מכשיר מיוחד למנעול כדי לפתוח את הרכב שכן לא ניתן להשתמש בשיטת הפריצה הרגילה ברכבים גרמניים. בשתי השיטות ישתמש פורץ הרכבים במכשור מתקדם שמונע נזקים.

חוזרים אל הכביש במהירות

באמצעות מנעולן אמין, מקצועי ובעל ניסיון אשר עומד בלוח הזמנים, מכיר את כל סוגי המנעולים ומשתמש במכשור חדיש תוכלו לחזור אל הכביש במהירות ואולי אפילו לשכוח מהמאורע הלא נעים.